تبلیغات
عکس روز - بازار یابی شبکه ای
منوی اصلی
دوستان عزیزی که مایل هستند جدیدترین عکسها را از طریق ایمیل دریافت کنند از طریق فرم زیر ثبت نام کنند




اشتراک ایمیل
موضوعات مطالب
گالری عکس روز
گزارش تصویری
داغ روز
منتخب
متحرک
هنری و زیبا
کارت پستال
کاریکاتور
انیمیشن
شکار لحظه ها
حوادث
حیوانات
عجایب
غم انگیز
مذهبی
طنزوخنده دار
فانتزی
عاشقانه
کودکان ناز
گلهای زیبا
جالب و دیدنی
عکس نوشته
wallpaper والپیپر
3D wallpaper والپیپر سه بعدی
Animalesحیوانات
Anime animated متحرک
cars ماشین
موتورسیکلت
Computer رایانه
Gameبازی
celebritesمشاهیر
Nature طبیعت
sports ورزشی
otherدیگر
جاذبه های طبیعی
طبیعت
دریا
آبشارها
سواحل
جنگل
غروب
رود
چهره های هنری
شاعران
هنرمندان
نقاشان
بازیگران مرد ایرانی
محمد رضا گلزار
حامد کمیلی
امین حیایی
کامبیز دیرباز
مهدی سلوکی
شهاب حسینی
شهرام حقیقت دوست
پژمان بازغی
نیما شاهرخ شاهی
حمید گودرزی
رضا عطاران
بهرام رادان
پوریا پورسرخ
مهران مدیری
حامد بهداد
خسروشکیبایی
محمدرضا شریفی نیا
دانیال عبادی
سیاوش خیرابی
مصطفی زمانی
یوسف تیموری
علی صادقی
شاهرخ استخری
امیر جعفری
حسام نواب صفوی
خواننده های مرد ایرانی
محمد رضا شجریان
علیرضاافتخاری
محمد ملک مسعودی
شادمهر عقیلی
بنیامین
حمید عسگری
علی اصحابی
محسن یگانه
رضا صادقی
بازیگران مرد هالیوود
لی رنرJeremy Lee Renner
جیمزفارلColin James Farrell
مورگان فریمنMorgan Freeman
جورج کلونیGeorge Clooney
جف بریجزJeff Bridges
آل پاچینوAlfredoJames Pacino
مارلون براندوMarlon Brando
جیم کریJim Carrey
کیت وینسلتKate Winslet
رابرت دنیرو Robert Deniro
جری لوئیسJerry Lewis
آرنولد آلویس شوارزنگر
آلن دلونAlain Delon
بوگارت Humphrey Bogart
جوزف نیکلسونJack Nicholson
ادامه بازیگران
خواننده های خارجی
شخصیتها
سیاسی
مذهبی
علمی
ورزشی
فرهنگی
هنری
مناسبتها
ایران
عید نوروز
شب یلدا
عیدمبعث
عیدقربان
عیدفطر
جهان
کریسمس
انواع مدل
مدل دکوراسیون
مدل دکوراسیون منزل
مدل دکوراسیون آشزخانه
مدل دکوراسیون اتاق خواب
مدل مو
مدل روسری
مدل مقنعه
مدل عینک
مدل انگشتر
مدل جواهر
مدل گردنبند
مدل لباس
مدل تی شرت
مدل لباس مجلسی
مدل تی شرت
مدل لباس بچه گانه
مدل کفش
مدل کفش زنانه
مدل کفش اسپورت
مدل کلاه
مدل کوله پشتی
مدل کیف
ورزشی
بازیکنان فوتبال ایرانی
بازیکنان فوتبال خارجی
جام جهانی فوتبال
المپیک
لیگ قهرمانان
جام ملتهای آسیا
جام ملتهای اروپا
لیگ ایران
لیگ اسپانیا
لیگ انگلیس
لیگ ایتالیا
لیگ آلمان
فوتسال
بسکتبال
والیبال
کشتی
جاذبه های گردشگری جهان
آسیا
اروپا
آمریکا
آفریقا
استرالیا
جاذبه های گردشگری ایران
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
ایلام
بوشهر
تهران
خراسان
چهارمحال وبختیاری
کردستان
خوزستان
فارس
قزوین
قم
کرمان
کرمانشاه
کهگیلویه وبویراحمد
گلستان
گیلان
لرستان
مازندران
مرکزی
هرمزگان
همدان
یزد
آمار
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
بازار یابی شبکه ای

بازاریابی چیست؟

بازاریابی جلب مشتری و رضایت وی به شیوه ای سود آور است. این فرآیند تمام عملیات قبل و بعد از تولید محصول بانکی تا پس از مصرف را شامل می شود.

فعالیت هایی چون تحقیقات بازاریابی – تعامل با سازمان تولید- فروش- توزیع- مدیریت برند- ارتباطات- صادرات خدمات- خدمات حمایتی و... جزئی از حوزه بازاریابی محسوب می شوند.

بازاریابی به حوزه های خرد، شرکتی، اینترنتی (غیر حضوری) نیز مرتبط می شود.

درک مردم از بازاریابی چیست؟

چون بازاریابی در ایران دانش جوانی است و از طرفی بازارهای انحصاری مورد تجربه مصرف کنندگان بوده است اکثر مردم بازاریابی را با ویزیتوری ، ملاقات و دیدارها ، ارسال اطلاعات اولیه و تبلیغ حضوری مترادف می دانند.

مشتری و اهمیت آن در آینده کسب وکار :

مهاتما گاندی می گوید:

مشتری مهمترین بازدید کننده در محدوده کار ماست. او به ما وابسته نیست ، ما به او وابسته هستیم. او مزاحم کار ما نیست ، اوهدف کار ماست.

او یک بیگانه در کار ما نیست ، او بخشی از آن است. ما با انجام کار برای او ، لطفی در حق او نمی کنیم. اوست که با فراهم کردن این فرصت به ما لطف می کند.

نگاه یکپارچه و شبکه ای در جهان پیشرفته صرفه جویی های بزرگ می سازد 

اگرچه دنیای مدرن و پیشرفته در خصوص فعالیت های کسب و کار به واحد های کوچک ومتوسط در همه بخش های اقتصادی تولید، توزیع، و خدمات نگاه مثبت دارد، ولی در کارکرد همه اینگونه واحد ها یکپارچگی و شبکه بندی را توسعه می دهد به طوری که واحد های کوچک به نحوی عضو یک سیستم بزرگتر می شوند و از حمایت های مطالعاتی ، تبلیغاتی و بازاریابی و تامین یکپارچه این سیستم با هزینه ناچیز     بهره مند  میشوند.

در واقع بدون ایجاد ساختارهای شبکه ای قادر به محافظت از بازار ملی کشور خود نیستیم.



شبکه بازاریابی MCK شبکه بازاری گسترده ای است که می خواهد بخش وسیعی از اصناف ایرانی را در حرفه ها و رشته های مختلف حول نام یکسان بازاریابی MCK به نحو خاصی به هم متصل کند و اعتماد مشتریان را برای خرید ارزان از اعضای این شبکه جلب کند.

با استراتژی بازاریابی سیستماتیک و سازمان یافته اعتماد فروشنده و خریدار را با تقسیم بخشی از سود فروش به مشتریان و توسعه فروش توسط مشتریان و یا مواردی ارائه تخفیف به اعضا به همدیگر جلب و آنان به هم نزدیک و یکپارچه می کنیم.


صنعت بازاریابی شبکه ای بر پایه نظریه ی اهرم استوار است که به طور خلاصه می توان آن را چنین بیان کرد:


جان پل گتی:

من ترجیح می دهم به جای استفاده از 100% توان و استعداد خودم از 1% توان و استعداد 100 نفر استفاده کنم!

 

برای آشنایی بیشتر با شماره تماس زیر تماس حاصل فرمائید
09361945196
 



بازار ، بازاریاب ، بازاریابی شبکه ای ، در آمد ، درامد ، درامد اینترنتی ، شبکه ، اینترنت ، درآمد اینترنتی ، بازاریابی شبکه ای در ایران ،

نویسنده: بهمن مصطفایی | تاریخ: سه شنبه 16 شهریور 1389 لینک ثابت ،،،، نظرات ()
عناوین آخرین مطالب ارسالی
صفحات دیگر